Valentinesdagen: Alle hjerters dag!

Jeg har vært på butikken og handlet indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, peppersaus og rosenkål!
14. februar er det valentinesdagen og jeg skal overraske min kjære med et godt måltid :)

Siden valentinesdagen betyr "Alle hjerters dag", skal jeg pynte bordet med hjerteservietter, hjertelys, "lovehearts" og sjokoladehjerter. I tillegg skal jeg overraske mannen med hjertekonfekt og noen velfortjente ord.
I en travel hverdag er det viktig å sette av tid til hverandre. Og jeg synes valentinesdagen er en fin anledning til å vise at man er glad i noen.
Skal du overraske noen på lørdag? I så fall finner du alt du trenger til valentinesdagen hos Spar ByhagenSøstrene Grene og Aarrestad Blomster.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk :) Vi hadde en koselig middag og det ble en koselig Valentinesdag. Håper du hadde en fin dag du også.

      Klem May Helen

      Slett