Hit vil jeg snart igjen!

Satya Yoga er en fin plass der du kan trene Yoga. De holder til i distriktet og har flest timer i Sandnes, i Langgata 40. Jeg var innom der her om dagen og ble helt forelsket i lokalene.


Satya betyr sannhet. 
Dette kan forstås som en sannhet til dine omgivelser, til deg selv, kroppen, tankene og vanene dine.
Når du praktiserer yoga vil du oppdage nye sider ved deg selv, både på yogamatten og i hverdagen.
Å bli mer bevisst på hvordan hele kroppen fungerer,vil gi den enkelte en mer helhetlig forståelse av seg selv, både fysisk og mentalt.
Skader, sykdom, uro eller stress gjør at det er vanskelig å holde fokus i hverdagen, og til hva man egentlig er i stand til. Yoga er et enkelt og effektivt verktøy til å forstreke og fremheve alle prosesser som livet byr på. Det er sannhet i et større perspektiv.
(Fra Satyas nettsider)




Da jeg kom inn kjente jeg en deilig duft og i bakgrunnen hørte jeg behagelig musikk.


Jeg kommer garantert tilbake hit!

Klikk HER for å lese mer om Sataya Yoga.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar